#Geng geng orang lidi kepala putih aku

Friday, October 12, 2012

#Aku Kanak Kanak dan Games 1/2 Moden

Assalamualaikum WBT dan Selamat Sejahtera

Adoi, member gua memekak pulak dalam bilik nie. Gua nak melingkar bagaikan cicak tengah nak mengeram anak tikus pun susah. Dah lah gua tengah sedap- sedap mimpi gua jadi Incridible Hulk warna Pink ( Ohsemmm) tetiba member gua yang bernama Osman kejut gua. Ada kelas projek katanya.





Ok, dah dah, intro tu saja jek gua tulis panjang- panjang sebab harini gua punya bulu hidung panjang.

So, rakan- rakan tenuk gua yang ohsemmm, gua nak ceriterakan satu ceritera yang mengisahkan tentang mimpi ceritera gua didalam zaman ceritera gua yang kecik kecik dulu. ( Kiranya tadi gua mimpi zaman gua jadi kanak kanak terlebih riang lah nie)

Well, gua nak tanya, tapi korang jangan jawab larhh. Kecik kecik dulu, korang suka main ape?? Ok, kat taman perumahan gua dulu, benda benda macam nie ikut musim taw...




Ok. menatang nie nama dia Digimon. Gua time nie sanggup melutut kat bapak gua untuk dapatkan binatang nieh.
( Yang bestnya, korang boleh battle dengan letakkan besi dia kat lidah korang " rasa kicap doee"




Then. lepas tamat musim Digimon uh, datang pulak musim kereta Dashenkuro nie, macam nie la gua dengan adik gua hari- hari. Riang ria bila dapat benda nie. Dulu tak silap gua, sekotak " yang kena pasang sendiri punya dalam RM4 kot, sekatang nie, gua jumpa kat pasar malam dekat RM10 jugak lahh"




Lepas tu, zaman Beyblade pulak. Benda nie murah jek tak silap gua, lepastu yang siap pasang punya lagi bagus sebab lagi ketat. Benda nie kalau laga, siap keluar api lagi. ( Gua pernah dengar berita yang ada rumah terbakar sebab api natang nie lah )
Lagi satu, gua pernah kena tibai dengan mak gua sebab gua cilok beliau punya periuk belanga buat pesta Beyblade dengan rakan rakan gua. " Gua yang sponser periuk tu"




Ok, benda nie nama dia CrushGear, kalau kena tangan, boleh berdarah woo. Benda nie tak femes sangat sebab gua dengar cerita ada orang pernah kena bunuh guna benda nie...serammm

So, nie la permainan gua masa kecik kecik dulu. Ada jugak yang lain lain, cuma kalau gua story karang, terus jadi drama Sinetron indon nanti.
 Ok lah, gua nak p solat Jumaat

p/s: Gua kacak tak sebenarnya??
p/s/s: Gua comel tak sebenarnya??
p/s/s/s: Adakah gua boleh jadi pelakon cerita Dejavu Di Bukit Bukau??
p/s/s/s/s: Follow la https://twitter.com/FallenXJoker atau add BBpin gua kalau berani 29F618A9
Assalamualaikum dan Chowlubebeh!!



10 orang dah kentut dekat sini:

  1. mohon lu cek mata hulk tu kaler koko wa nampak..

    jom la battle digimon!!wa tunggu kat blakang mesjid!hahaaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. bahaha...gua suke battle dgn besi katil rumah gua.... :D

      Delete
    2. dua dua blogger gila gila . haha

      Delete
  2. zaman aku kecik2 dulu tak wujud lagi benda2 cenggini... ko tak tau ke aku ni datang dari alam zaman batu?? ha ha ha >..<

    ReplyDelete
  3. awat permainan kita sama? haha tak sebenarnya gua tumpang adik gua main je, maklum lah kalau gua yg mintak kat mak ayah nanti depa kata gua buang tabii

    adik gua yg kecik main iphone ja. haha tu pun kat istore :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..istore??? gua mcm pernh jek jumpe...kt Giant kn?? pkai bateri dabel A :D

      Delete
  4. Waalaikumussalam Budak Kecik..haha..
    beyblade tuh best maenn..joim lawan beyblade ngn den..hiks..ad brand? ^^ dlu ade la..skunk da kt ne tah bnda neh..
    hihihi... =D

    ReplyDelete
  5. tak ada 1 pun yg wa pernah main. kesian kan?

    ReplyDelete
  6. gua xpenah main semua natang ni tapi gua slalu tengok adik maen..gua main ank patung barbies jer..hahaha

    ReplyDelete

#Siapa yang dah komen gua puji lu punya pusat comel :D